چگونه وقت سفارت کانادا بگیریم؟

 وقت سفارت کانادا را به چندين صورت حضوري، آنلاين، ايميلي، تلفني و وب چت مي توانيد اخذ نماييد. اما از آن جايي که امور کنسولي سفارت کانادا در تهران تعطيل است براي وقت سفارت بايستي به صورت آنلاين، ايميلي و يا حضوري از طريق سفارت کانادا و دفاتر VAC موجود در يکي از کشور هاي همسايه اقدام نماييد. خيلي از شرکت ها براي وقت سفارت کانادا و انگشت نگاري صحبت از اخذ وقت سفارت کانادا از طريق دفاتر VFS گلوبال در داخل تهران مي کنند اما متأسفانه يک چنين چيزي امکان پذير نيست زيرا دفاتر VFS موجود در ايران تنها امور ويزا و انگشت نگاري کشور هاي فرانسه، هلند، نيوزيلند، بلژيک، اتريش و ... را انجام مي دهند و شامل کشورهايي که در داخل ايران سفارت ندارند مانند کانادا نمي شود. 

 
وقت سفارت کانادا حضوري
به دليل تعطيل بودن امور کنسولي کانادا در ايران، گرفتن وقت سفارت کانادا به صورت حضوري در داخل ايران امکان پذير نيست و براي گرفتن وقت سفارت کانادا حضوري بايستي به يکي از نمايندگي هاي CVAC در کشور هاي همسايه مراجعه نماييد. براي تعيين، تغيير و کنسل کردن وقت سفارت خود به صورت حضوري، بايستي شخصا در ساعات کاري مشخص شده (در ترکيه از دوشنبه تا جمعه از ساعت 8 تا 16:45) به يکي از مراکز درخواست ويزاي کانادا مراجعه نماييد و يا از طريق ماشين هاي سلف سرويس اقدام نماييد. با کليک بر روي لينک زير مي توانيد از نزديک ترين مراکز درخواست ويزاي کانادا موجود مطلع شويد.
https://visa.vfsglobal.com/tur/en/can/attend-centre
 
وقت سفارت کانادا آنلاين
براي اقدام و گرفتن وقت سفارت کانادا به صورت آنلاين مي توانيد به سايت سفارت و يا وبسايت دفاتر کارگزاري VAC و VFS موجود در کشور هاي همسايه مراجعه نماييد.
براي تعيين وقت سفارت به صورت آنلاين مي توانيد براي روي لينک زير کليک نماييد و به صفحه اصلي منتقل مي شود.
https://bit.ly/2SwhFlS
 
 
همانطور که در شکل بالا مشاهده مي کنيد، در اين صفحه شما مي توانيد وقت سفارت خود را تعيين، تغيير و يا کنسل نماييد. در صورتي که اولين بار است که از اين طريق اقدام براي وقت سفارت مي کنيد  بايستي حساب کاربري خود را در زير اطلاعات لاگين ايجاد نماييد. لطفا توجه داشته باشيد که اطلاعات شخصي شما براي برنامه ريزي وقت سفارت جمع آوري مي شود. بنابراين حتما ايميل شخصي و شماره تماس دقيق خود را وارد نماييد. 15 دقيقه قبل از زمان مشخص شده نيز در مرکز درخواست ويزا حضور داشته باشيد.