معرفی جاذبه های گردشگری بارسلونا

 برای کامل کردن برنامه سفرتان به بارسلونا بهتر است که نگاهی به این مطلب بیندازید تا مطمئن شوید هیچ موردی از جاذبه های گردشگری عالی بارسلونا را از قلم نینداخته اید.  

 
1.    کلیسای  Basilica of Sagrada Familia
در قسمت شمالی این شهر قرار دارد و با 18 برج بکر و باریک خود که بر فراز سایر بناهای دیگر بالا می رود ، در اطراف خود مسلط است . یک کلیسای یادبود است که به خانواده مقدس اختصاص یافته است: عیسی ، مریم و یوسف. ساخت و ساز در سال 1882 ، بر اساس برنامه های طراحی شده توسط معمار فرانسیسکو د پائولا دل ویلار آغاز شد ، و آنتونی گائودی مأمور شد این پروژه را در سال 1883 ادامه دهد. همانطور که گائودی گفت: "کلیسای برجسته Sagrada Familia توسط مردم ساخته شده است و در آنها آینه کاری شده است. او به بهترین نحو جوهر شاهکار معماری خود را به دست آورد وقتی که آن را به عنوان "اثری که در دست خدا و خواست مردم است" توصیف کرد.
ساعت بازدید: 8 صبح تا 6 عصر
مدت زمان پیشنهادی: 2-3 ساعت
آدرس: Carrer de Mallorca، 401، 08013 Barcelona BarcelonaMap
 
جاذبه های گردشگری بارسلونا
 
2.    محله Gothic Quarter (Barri Gotic)
به مدت 2000 سال، محله گوتیک مرکز معنوی و سکولار شهر بوده است. آثار تاریخی بناهای باستانی رومی هنوز در اینجا یافت می شوند، اما قرون وسطا به بهترین وجه با آثار تاریخی در این محله به نمایش در آمده است. یک شاهکار از معماری گوتیک، کلیسای جامع قرون وسطایی در مونت طابر ، مرتفع ترین نقطه در مرکز شهر قرار دارد. محله گوتیک جایی است که کریستوفر کلمب بعد از اولین سفر وی به دنیای جدید توسط سلطنت کاتولیک پذیرفته شد و از قرن چهاردهم و پانزدهم میلادی ، اداره های شهر را در این جا داشتند.
 
سرگردان در این پیچ و خم لذت بخش از خیابانهای باریک سنگفرش و کوچه هایی برای کشف این دنیای جادویی عاری از قرون وسطایی. محله ایی آرام و دیدنی زیبا را کشف کنید ، که با صدای افرادی که گپ می زنند و می خندند و یا صدای گیتار کلاسیک اسپانیایی را زنده می کنند ، کشف شده است. کودکان اغلب در گوشه های پنهان در محله گوتیک فوتبال بازی می کنند و کافه های کوچکی با تراس پیاده رو در حیاط های آن یافت می شوند. همراه با بوتیک ها و رستوران های کوچک که در آن جذاب است، در محله گوتیک برای موزه پیکاسو و پلازا دل ری و کنسرت های فضای باز که گاهی اوقات برگزار می شود را جستجو کنید.
مدت زمان پیشنهادی: 2-3 ساعت
آدرس : Mediterranean Seafront to Ronda de Sant Pere, Ciutat Vella, 08002 Barcelona Spain
 
3.    Casa Batllo
با این وجود یکی دیگر از خلق های شگفت انگیز گائو ، Casa Batlló که در فهرست یونسکو قرار دارد یکی از برجسته ترین ساختمان های مدرنیسم بارسلونا است. این عمارت خارق العاده به عنوان یک اقامتگاه خصوصی برای تولید کننده نساجی Josep Batlló i Casanovas طراحی شده است. این ساختمان رویا یی مانند یک قلعه از یک افسانه سورئال به نظر می رسد.
بیشتر جزئیات طراحی کاملاً از هرگونه سابقه معماری جدا می شوند. قاب پنجره در طبقه اول که گیاهان را نشان می دهد ، هم مرز است و برخی دیگر شبیه ورودی های غارها هستند. بر روی نما ، کاشی های سرامیکی لعابی تزئینی در رنگ های سبز ، آبی به زیبایی آن افزوده است. سقف به شکل موج ، مانند  Casa Milà ، دارای دودکش های بسیار زیبا و آراسته است. گائو همچنین تزئینات داخلی را ایجاد کرد که می توانید در Casa Museu Gaudí در پارک گول مشاهده کنید. برای کسانی که به دنبال یک وعده غذایی عالی و لذیذ هستند ، رستوران ظریف Moments با دو ستاره میشلن ، تنها با چند قدم در 38 Passeig de Gràcia فاصله دارد.
ساعت بازدید: 9 صبح تا 8 شب
مدت زمان پیشنهادی: 1-2 ساعت
آدرس : Passeig de Gracia، 43، 08007 Barcelona Barcelona Spain
 
Casa Batllo
 
4.     کاخ Palace of Catalan Music کاخ موسیقی کاتالونیا
Palau ، نمادی از معماری مدرنیستی در مرکز شهر بارسلونا Palau de la Música Catalana یکی از نمایان ترین بناهای تاریخی شهر است و یکی از جذاب ترین جاذبه های توریستی بارسلونا است. Palau de la Música Catalana که بین سالهای 1905 و 1908 توسط معمار بزرگ Lluis Domènech i Montaner ساخته شده است ، جواهر معماری کاتالونیا و یکی از جاذبه های ارزشمند برای بازدید از این شهر و به عنوان هر یک از جذاب ترین ساختمان های گائودی است. این ساختمان تاریخی که در سال 1997 توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی معرفی شده است ، تجربه ای جادویی ارائه می دهد که بازدید کنندگان عاشق آن می شوند. با راهنماهای باتجربه ، شگفتی های این مروارید معماری ، دنیای فانتزی پر از جزئیات به ماهیت بارز معماری مدرنیستی را کشف کنید. 
ساعت بازدید: 10 صبح تا 3:30 عصر
مدت زمان پیشنهادی: 1 ساعت
آدرس : Carrer Palau de la Musica, 4-6, 08003 Barcelona Spain